القراصنة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الأحدث والجديد فى الأغانى والبرامج والافلام

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

ارجو المساعدة فورا

كاتب الموضوعرسالة
ملك الخواتم
المشرف العام
المشرف العام
ملك الخواتم

ذكر عدد الرسائل : 1049
البلد : مصر
المزاج : عسلية

ارجو المساعدة فورا Empty
مُساهمةموضوع: ارجو المساعدة فورا   ارجو المساعدة فورا I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 9:10 pm

انا يوسف من مصر طالب في كلية اعلام وبحب واحدة وقصتي تبدا بالتعرف عليها وكنت لما بدخل بالعربية الكلية كانت تنظر عليا ولما نكون في المحاضرات كنت ساعات بلاقيها بتنظر ليا ودايما في سكوت وفي يوم عملت ورق مراجعة وقدمته لها هدية وكانت فرحانه وسائلتني بكام الورق ده فقولتلها ببلاش علشانك وفي اخر يوم امتحانات طلبت منها رقم تليفونها فسالت صحبتها وقالت اوكي وهيا بتضحك وكلمتها اول مكالمة بعد ظهور النتيجة وقولتلها ازيك وعرفتها اني بحب اطمن عليها وسالتها عن النتجية فقالتلي تمام وسالتني عنها ايضا وسالتلها اذا ينفع ارن عليها ام لا فقالتلي عادي هيا مش النمرة معاك ودي اول مكالمة اما ثاني مكالمة فقولتلها انتى ساكنة فين فقالتلي يهمك اوي تعرف فقولتلها اه طبعا فقالتلي ساكنة في فيصل فقولتلها انا كمان في فيصل طيب ينفع اشوفك فقالتلي للاسف لاء لاني مسافرة وبس ومن ساعتها مش عارف اكلمها لاني خايف من كلامها تاني اعمل اية بليز حد يرد عليا
تفتكروا ان ده حب منها او مجرد صداقة وبس مش عارف بس نظراتها في سكوت تام انا في اعتقادي ان اي بنت مادام اعطت رقمها الي حد تبقي مرتحاله او مطمنه ليه صح ولا انا غلطان انا كنت لما بنتظر في مراية العربية كنت بشوفها بتنظر عليا وتفتكروا ممكن ياتي منها اعمل اية ممكن مساعدة منكم ياريت وشكرا

ارجو المساعدة فورا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-